העובדים הצעירים (Y ו Z ) לא נשארים זמן רב, הם רוצים להתנסות, הם כבר יותר מ 50% מכוח האדם ובארגונים טכנולוגיים או צבאיים אפילו הרבה יותר, התרבות שלהם שונה, עבורם הנאמנות לארגון פחותה מבעבר, העובד הצעיר לא נאמן לארגון ולא "מחובר" אליו, אבל רוצה להיות מחובר לאנשים, לקבוצה החברתית.
הארגון הוא הדרך החדשנית ביותר של האנשים בכלל, והצעירים בפרט, למצוא קהילה ולהשתייך.
הלכידות משקפת את היכולת של הקבוצה האורגנית לייצר אימפקט, להיות פרודוקטיבית, יצירתית, לשמר עובדים לאורך זמן ולהוות מנוע צמיחה ארגוני.
כבר בשנת 1991 נמצא מתאם הלכידות – תפוקה (COHESSIVENESS PRODUCTIVITY EFFECT) = 0.92
במילים אחרות – השקעה בלכידות מביאה כמעט אחד לאחד לעלייה בתפוקה.
אין אף גורם, טכנולוגי או אחר, שמגיע לשיעורים כאלו של צמיחה ארגונית.
סקר חד פעמי זה (כ-8 דק' בממוצע) יעזור לארגון לגלות מה הארגון / המחלקה / הצוות צריכים כדי להיות מלוכדים ולהשיג ביצועים גבוהים יותר.
השימוש ב-MRIO מומלץ עבור מחלקות בארגונים עם יותר מ-100 עובדים.
תמיר ליאון, אנתרופולוג יישומי ו תמיר ליאון פודקאסט TAKE 5 ו מבין לקוחותינו
מבנה ארגוני, לוחות זמנים ותוצרים
אבחון דיגיטלי כ- 8 דק'
MRIO Microsoft Power BI מיקוד הקשב הניהולי – היכן, למה וכמה
דיאלוג והחלטה ארגונית על אסטרטגית פעולה ופתרונות מותאמים
הוצאה לפועל של תכנית ההתערבות
מדידה מחודשת בהשוואה למדדי ה-ROI הארגוניים