25 שנים של מחקר על חיבור בין אנשים, בין אם בשבטים בפפואה גיניאה, במשפחות, בקיבוצים ובמקומות עבודה, הובילו אותנו לפתח את MRIO – כלי SAAS חדשני למדידת הלכידות הארגונית, פרקטיקה יישומית מוכחת הנדרשת לכל ארגון המעסיק עובדים מדור ה-Z.
MRIO מבוסס על תובנות עתיקות יומין, שחלקן נשכחו, והם נשלפו, מוחשבו, הפכו לדיגיטל והן מוגשות היום יישומית לארגונים כדי לפתור את הבעיה העכשווית ביותר – איך להפוך ארגון לקהילה, למקום שבו האנשים, ובפרט הדורות הצעירים, ירגישו שייכים באמת, ירגישו חופשיים להביא את עצמם, ירצו להישאר יותר ולתרום ככל יכולתם.
הדורות הצעירים מחפשים יותר מכולם להשתייך. ארגון שידע לספק את הצורך הזה הוא הארגון המנצח של המחר.
סקר חד פעמי זה (כ-8 דק' בממוצע) יעזור לארגון לגלות מה הארגון / המחלקה / הצוות צריכים כדי להיות מלוכדים ולהשיג ביצועים גבוהים יותר.